Tuesday, January 3, 2012

Baru nak sedar!

Hahahahahahahahahahahahahahaha.......................................................................

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....................................................................

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................................................

Hahaha...

Okeh, macam gila pulak gelak tak berenti

Aku tahu dah kenapa aku dah jarang menulis pasal diri sendiri selalu

sebabnya, aku ni memalukan! Hahaha...

Aku suka kot membebel sorang2 dalam hati..dulu selalu sangat tulis cerpen, diari..
Lepas tu lupa letak mana sampai diari terakhir aku tu satu sekolah baca! pasal tertinggal kat ko-op! Gila kan?? memang gila. Saja cari nahas!

Tadi pulak baca emel lepas lepas.. emel dengan kawan2..haihhhhh...dulu kan takde FB.. Frenster pulak tak fun nak buat luahan perasaan.. emel la jawabnya~

Serius aku ni ntah apa-apa! Tulisan sangat memalukan! Tak sangka aku dulu jiwang ang ang punya!

Hahaha...kalau diri yang dulu wujud depan aku, aku nak lempang sambil gelak kuat kuat! Eh, apa yang ko tulis tu memalukan tau tak?! Hahaha

No comments:

Post a Comment