Friday, January 27, 2012

takut

Aku ada kelemahan

takut nak tahu siapa dan berapa ramai tak suka aku.

Aku tahu ada yang tak suka dan boleh agak kenapa tapi aku tak nak tau kebenarannya.

Tak nak pastikan either dia natural or benci.

So, lebih prefer tengok gerak laku je. Kalau dulu boleh sembang tapi sekarang dah tak, so aku faham-faham je. takut nak tahu kenapa.

takut tu macam jantung ni boleh mengecil, berdegup laju dan peluh cepat-cepat mengalir dengan deras.

Aku bukan orang yang nice but sometimes I know I'm trying too hard to be the one. Hence, maybe I annoyed others.

Jadi, perlu ke aku jadi jahat macam dulu? Lagi ramai kot tak suka.. aku rimas baik sangat tapi menyampah kalau jahat sangat sebab jahat tu boleh menyebabkan aku terfikir banyak hari impak dan rasa kasihan pada orang.

Macam aku tak contact dah dengan orang-orang yang baik dan rapat dengan aku dulu, aku fikir hari-hari kot nak contact tapi aku tak tau nak mula macam mana. takut kalau diorang pun macam dah tak suka aku. takut kena marah.

Rasa teruk sangat. Sebab tu aku rasa aku ni satu hari nanti pasti akan rebel gile-gile. Untuk elakkan aku drastik jadi rebel, aku try release sikit-sikit.

Salah satunya, GITAR.

Aku harap aku boleh lepaskan sesuatu dengan tahu main benda alah tu.

Oh, aku tak pernah belajar yang gitar tu haram. Dengar je pernah. Aku memang tak pernah apply benda yang aku dapat dari dengar je.

No comments:

Post a Comment